Online marketing



Copywrite dobrej web stránky. Ako by mal vyzerať?
Csudai Korny

Copywrite dobrej web stránky. Ako by mal vyzerať?

Možno si teraz kladiete otázku, či je naozaj dôležité aký copywrite sa nachádza na webstránke. Naozaj môže ovplyvniť jej fungovanie a chod vášho biznisu? My vám teda prezradíme, že áno!
Predstavte si, že si prezeráte stránku, kde sú super veci.

7. 07. 2020 | Csudai Korny |
Content marketing – čo znamená a ako k nemu pristupovať?
Csudai Korny

Content marketing – čo znamená a ako k nemu pristupovať?

O content marketingu v súčasnosti počuť veľmi veľa. Ale čo vlastne content marketing je? Obyčajné písanie textov? Vytváranie príspevkov?
Veľmi odborne by to mohlo znieť nejak takto:….

1. 07. 2020 | Csudai Korny |
Čo po pandémií COVID-19?
Csudai Korny

Čo po pandémií COVID-19?

Nový štart Keďže pomaly, ale isto cítime príchod konca tejto nočnej mory, napadlo nám, že viacerým z vás by sa zišlo niekoľko rád, ktoré sa týkajú znova odštartovania vlastného podnikania. Určite si dennodenne dávate niekoľko otázok ohľadom tejto problematiky. Ako sa prispôsobiť zmenám? Ako to zvládnem finančne? Budem mať dostatok zákazníkov?Prečítajte si niekoľko užitočných rád […]

19. 06. 2020 | Csudai Korny |
Ticho čakáte koniec karantény? Chyba!
Csudai Korny

Ticho čakáte koniec karantény? Chyba!

Podnikáte a máte pocit, že počas karantény je lepším rozhodnutím sa stiahnuť do úzadia a nechať svoj biznis oddychovať, však aj tak sa teraz nič nekoná? Ste si istý? Fakt si myslíte, že keď tento zlý sen skončí, tak vy sa len tak jednoducho znova pustíte do práce a všetko bude po starom?

1. 04. 2020 | Csudai Korny |
Facebook reklama – aké možnosti skrýva
Csudai Korny

Facebook reklama – aké možnosti skrýva

Vieme, že na Facebooku máme kvantum možností, čo sa týka reklamy. Poznáme neskutočne veľa formátov alebo umiestnení danej reklamy. Dobre vieme, že obsah, ktorý obsahuje obraz či už statický alebo pohyblivý, priťahuje pozornosť viac…..

25. 10. 2019 | Csudai Korny |
Efektívny marketing – koľko stojí?
Csudai Korny

Efektívny marketing – koľko stojí?

Efektívny marketing neznamená drahý marketing Zdá sa, že nekonečný počet ľudí, ktorí sú viac než šťastní, že minú na smartphone 1500 €, aby mohli počúvať hudbu, kontrolovať svoje profily na sociálnych sieťach alebo posielať správy svojim priateľom, je stále viac. Pritom presne tie isté úlohy môžu vykonať rovnako dobre pomocou zariadení, ktoré stoja štvrtinu tejto […]

7. 10. 2019 | Csudai Korny |
10+ dizajn trendov, ktoré ovládnu rok 2019
Csudai Korny

10+ dizajn trendov, ktoré ovládnu rok 2019

Prvým z trendov grafického dizajnu 2019 sú otvorené kompozície. Nie je to tak dávno, keď návrhári dávali rámčeky na všetko, aby dosiahli pocit hotového dizajnu. V poslednej dobe existuje tendencia k otvoreným, vzdušným dizajnom, ktoré sa zdajú byť iba časťou celého obrazu.

13. 02. 2019 | Csudai Korny | ~5 min |
Farby a marketing
Csudai Korny

Farby a marketing

Farby a psychológia To, že nás farby vo veľkej miere ovplyvňujú, vie už snáď každý z nás. Vyvolávajú v nás rôzne pocity, čo nie je náhoda, preto sa psychológia farieb pretavila aj do dizajnu, reklamy a marketingu. Ako to však funguje? Vieš akú farebnosť využiť pri svojom biznise? Vieš, ktorá farebná škála bude najlepšie odrážať […]

5. 02. 2019 | Csudai Korny |
Ecommerce Expo 2019 v Maďarsku – čo sa dialo?
Csudai Korny

Ecommerce Expo 2019 v Maďarsku – čo sa dialo?

Kedy a kde? Minulý štvrtok, 24.1.2019, niekoľkí z nášho tímu zavítali na 4. ročník konferencie Ecommerce Expo, ktorá sa konala v Budapešti. Keďže nás toto podujatie zaujalo a vedeli sme, že sa bude hovoriť o témach, ktoré sa nás týkajú a dokážu nás niečo naučiť, neváhali sme a lístky sme mali v rukách za pár […]

31. 01. 2019 | Csudai Korny |
Hodnota značky – výsledok dobrého brandingu
Csudai Korny

Hodnota značky – výsledok dobrého brandingu

Hodnota značky Z jednej perspektívy môže hodnota značky vyjadrovať, že produkty tvojej značky sú identifikované ako lepšie riešenie ako riešenia konkurencie, pretože si známi svojimi spravodlivými/primeranými cenami. Z inej perspektívy môže znamenať, že produkty tvojej značky sú považované za cenné, pretože majú vysokú životnosť, poskytnú super skúsenosť alebo zvýšia reputáciu zákazníka. Tým pádom môžu mať […]

7. 12. 2018 | Csudai Korny |
Značka a branding – ako na to?
Csudai Korny

Značka a branding – ako na to?

Značka a branding, všetko čo sem patrí Značka a branding zahŕňa mnoho atribútov, z ktorých sa celý proces a samotná značka skladá. Nestačí si však vybrať iba jeden z nich, musíme dbať na všetky nasledujúce body, aby všetko prebiehalo v poriadku a aby sme nakoniec dosiahli vytýčený cieľ. Kto sú vlastne zákazníci? Zákazníci nie sú […]

17. 10. 2018 | Csudai Korny |

Získaj informácie o najdôležitejších témach ovplyvňujúcich online trh!

Please wait...

Ďakujeme!